[INFO] Szukam najtańszego serwisu ASO w Warszawie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • beenio
    Classic
    • 2012
    • 14

    [INFO] Szukam najtańszego serwisu ASO w Warszawie

    Zamieszczone przez t271828
    samochod troche sie opatrzy, to zginie w tlumie, bo jest zaprojektowany bezpiecznie - bez zadnych fejerwerkow i znakow szczegolnych.
    w motorze napisali, że ma być wersja Rapid monte carlo
  • OCPtaxi
    Rider
    • 2011
    • 383

    #2
    [INFO] Szukam najtańszego serwisu ASO w Warszawie

    Muszę za 900 km zrobić przegląd, jeszcze w ASO bo gwarancja. Materiały zakupiłem swoje, gdzie najtaniej wykonam usługę na własnych materiałach?
    Stacja powinna obsługiwać przeglądy instalacji gazowych.

    Pozdrawiam
    Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

    Komentarz

    • Ayu
      RS
      • 2009
      • 4154

      #3
      Gruchacza IMO najtaniej, lub Auto - Blak i tu i tu OCP ma zniżki. Dzwoń i pytaj o cenę.

      Komentarz

      • OCPtaxi
        Rider
        • 2011
        • 383

        #4
        A Sokratesa, też PolMot Auto. Mamy tam zniżkę OCP?
        Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

        Komentarz

        • Ayu
          RS
          • 2009
          • 4154

          #5
          Zamieszczone przez OCPtaxi
          A Sokratesa, też PolMot Auto. Mamy tam zniżkę OCP?
          Na Sokratesa to moja noga nie postanie nawet jakby mi obok nich zgasł na amen samochód dopchałbym do innego ASO.

          Komentarz

          • OCPtaxi
            Rider
            • 2011
            • 383

            #6
            hehehe. mam szczerze mówiąc negatywne opinie o nich tylko na podstawie zamówień części i rozmów z serwisem. nic więcej u nich nie robiłem, a mam najbliżej.
            Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              Mamy tez znizke OCP w Sinclan Bis w Zakrecie
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • b8tz
                Rider
                • 2011
                • 368

                #8
                Dzwoń i pytaj o stawkę za rbh. Serwis olejowy po 15 000 kilometrach to koszt 0.7rbh. W skład serwisu olejowego wchodzi: Wymiana oleju, kontrola hamulców i oświetlenia. Jeśli serwis powie ci że chcą 160 zł za rbh, za serwis olejowy powinieneś zapłacić 116 zł. Przegląd instalacji gazowej to 100 zł. Podczas przeglądu instalacji wymieniają filtr fazy lotnej gazu. Zakupiłeś filtr? Jeśli nie to rozejrzyj się za zamiennikiem. Nie daj się naciągnąć na filtr z ASO. Nie dość że pseudooryginalny ma napis "Made in China" i kosztuje 50.50 PLN. Jeśli zaproponują wymianę filtra pyłkowego i powietrza - licz się z tym że wymiana każdego z nich to 0.1rbh czyli jakieś 16 zł, tak samo jak wymiana każdej żarówki. Filtr Powietrza to koszt jakieś 85 zł, zaś filtr pyłkowy ok 65 zł. Mowię o cenach detalicznych w ASO.

                Komentarz

                • OCPtaxi
                  Rider
                  • 2011
                  • 383

                  #9
                  Odpowiadając na Twój post:
                  za swoje części, olej 5l Mobil 5w40 (zgodny z normami VW), nowe świece Bosh 4szt, filtr p./pyłk. z węglem aktywnym Knecht, filtr oleju Knecht, filtr pow. Filtron zapłaciłem 280zł.

                  Za serwis gazowy bez własnych części - 150zł. (wymiana 2 filtrów na ich częściach)

                  Za usługę wymiany filtrów, oleju, świec za chorą kwotę 130zł - 425zł

                  Suma: 900zł
                  Usługi wykonane w Autoblak na Włościańskiej i Wimarze w Alejach.
                  Robiąc na własnych częściach zaoszczędziłem ok. 300zł, nie wiem czy wykonałbym to gdzieś taniej z pieczątką ASO?
                  Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                  Komentarz

                  • b8tz
                    Rider
                    • 2011
                    • 368

                    #10
                    OCPtaxi, To było po 30 000? Mnie 30tka wypadnie za jakieś 4 000 km, ale w moim przypadku filtrów powietrza i pyłkowego ASO nie tknie, zastanawiam się czy samemu nie wymienić świec zapłonowych. Filtry gazu kupię swoje, tak że aso zganie tylko za robociznę.

                    Komentarz

                    • OCPtaxi
                      Rider
                      • 2011
                      • 383

                      #11
                      Tak, po 30k

                      Powietrza powinieneś zmienić i p.p. też, chyba że masz na myśli własne zabranie się za to , co uważam za słuszne, zwłaszcza w przypadku filtra powietrza, gdzie cena Aso za usługę to prawie 50zł, a nawet dla domorosłego mechanika to do 5 minut roboty.

                      Ze świecami twierdzili, że jest trudny dostęp, stąd cena. Pewnie gówno prawda, ale trzeba było zrobić to zrobiłem. Zresztą o świece to w nowym aucie trochę się bałbym, że sam coś ukręcę :P
                      Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                      Komentarz

                      • b8tz
                        Rider
                        • 2011
                        • 368

                        #12
                        Pyłkowy mam zamontowany już 4, powietrza 2. Wychodzę z założenia, żeby minimalizować pieniądze zostawiane w ASO.

                        Komentarz

                        • OCPtaxi
                          Rider
                          • 2011
                          • 383

                          #13
                          no to zmieniasz jeszcze częściej niż ustawa przewiduje
                          Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                          Komentarz

                          • b8tz
                            Rider
                            • 2011
                            • 368

                            #14
                            Pyłkowy zmieniam gdy zaczynają parować szyby. Powietrza - zmieniłem raz po 15 000 bo był zapylony.

                            Komentarz

                            • OCPtaxi
                              Rider
                              • 2011
                              • 383

                              #15
                              Zamieszczone przez b8tz
                              Pyłkowy zmieniam gdy zaczynają parować szyby
                              na klimie Ci parują?
                              Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                              Komentarz

                              • b8tz
                                Rider
                                • 2011
                                • 368

                                #16
                                Jezdze po bardzo zapylonych drogach w lecie (budowa, remonty dróg itp). Zdarzało się, że zapalam rano, włączam klimę a szyba pokrywa się parą. Wiadomo - włączona klima ją osuszy. Ale stanie się to o niebo szybciej gdy pyłkowy nie będzie zaklejony.

                                Komentarz

                                • OCPtaxi
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 383

                                  #17
                                  W Octavii co 15 tys. nawet w moim przypadku chyba jest ok. mimo że jeżdżę po mieście. Może na taxi ten przebieg trochę też inaczej układa się w czasie.

                                  Ale pytałem z ciekawości, ponieważ w poprzednich autach też bardzo często zmieniałem p.pyłkowy i aż kląłem bo zdawało mi się to ponadnormowe, dziś przyswoiłem sobie że co 15 z olejem i nawet o tym nie myślę. Octavia mi bez klimy czasem trochę paruje, z klimą jest super, ale ten nawyk również sobie wpoiłem.

                                  Niestety zapylenie jest spore na drogach, więc dla wspólnego zdrowia i komfortu pasażerów chyba nie warto oszczędzać na filtrze.
                                  Korzystasz ze zwykłych czy z tym węglem aktywnym, ciekaw jestem ile to w rzeczywistości jest warte.

                                  Pozdr.
                                  Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                                  Komentarz

                                  • F.o.X
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 17
                                    • Octavia IV (NX3)

                                    #18
                                    Witam,

                                    Podepne sie pod watek a propos serwisow ASO w Warszawie,

                                    Co sadzicie o Auto WIMAR na Modlinskiej ? Ceny znośne ? Co z jakością obsługi ? Plusy/Minusy tego ASO (czy może omijać szerokim łukiem) ? Z kim tam warto rozmawiac ?

                                    --
                                    Pozdrawiam,
                                    F.o.X
                                    --
                                    Pozdrawiam,
                                    FoX

                                    Komentarz

                                    • mozgi
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1128
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AKL 1.6 MPI 101 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez hotrain
                                      Gruchacza IMO najtaniej, .
                                      ja również polecam to ASO w Warszawie, mamy tam rabacik na części i robociznę na hasło Octavia Club Polska
                                      ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
                                      Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

                                      Komentarz

                                      • drimik
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 25

                                        #20
                                        A co sadzicie o tym na Połczyńskiej ? Mamy tam zniżki ?
                                        Pytam bo mam tam najbliżej...

                                        Komentarz

                                        • kris87
                                          Classic
                                          • 2012
                                          • 1

                                          #21
                                          Słyszałem parę negatywnych opinii o ASO na Połczynskiej ale prawdę mówiąc na temat każdego serwisu można "coś" znaleźć. A chociażby z racji tego, że mam tam w miarę blisko postanowiłem spróbować. I póki co można powiedzieć, że jestem zadowolony. Przy 35 tys padło sprzęgło wielopłytkowe w dsg zrobione na gwarancji i tu na razie zastrzeżeń nie ma, auto jeździ płynnie oczywiście na tyle ile jest to możliwe w tej skrzyni bo odniosłem wrażenie że dsg z 6 biegowa na "mokrym" sprzęgle pracuje płynniej niż ta moja siódemka na sucho. W każdym razie jej praca po naprawie nie odbiega od pracy tych samych konstrukcji w nowym aucie, co miałem okazję sprawdzić. Jak będzie dalej zobaczymy. Idąc za ciosem zrobiłem u nich przegląd po 40 tys. gdzie wymienili filtry, olej, żarówkę z oprawką w świetle do jazdy dziennej, bo bywało, że coś nie kontaktowało plus płyn hamulcowy, bo minęły 2 lata. Komputer po podłączeniu też nie wskazał nic więcej zatem to tyle. Całość imprezy za 1100zł. Myślę, że to tanio nie jest, ale przesadnie drogo chyba też nie sam olej long life kosztuje przecież prawie 4 stówki. Już odżałowałem skoro kolejne odwiedziny mam nadzieję dopiero za 20 tys km
                                          Pozdro kris87

                                          Komentarz

                                          • Carlo8809
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 24

                                            #22
                                            Na Połczyńskiej w ASO już byłem 3 razy:
                                            1. podpięcie pod komputer, wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej, kalibracja przepustnicy - 330 zł
                                            2. wymiana czujnika temperatury spalin - 200 zł
                                            3. wymiana łącznika elastycznego wydechu - 700 zł (słono sobie liczą za spawanie bo ponad 500 zł wg cennika).

                                            Niestety za trzecim razem auto stało tam 6 ni (weekend majowy). Praktycznie cały czas mają tam duży przerób i sporo aut. Ale sprawnie im to idzie. Na LCD w poczekalni możesz podglądać jak majstrują przy aucie, śmieszna sprawa. No i panowie dość komunikatywni.

                                            Wydębiłem rabaty 5 %. Walczcie i wy
                                            Diesels are for elderly people

                                            Komentarz

                                            • b8tz
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 368

                                              #23
                                              Carlo8809, nie zwracaj uwagi na rabat, tylko na stawkę za rbh. To jest najważniejsze.
                                              Przykład? Proszę bardzo. Załóżmy że Robimy OT po 30 000 km z wymianą filtra powietrza i pyłkowego. Robocizna czasowa jest taka sama w każdym serwisie a więc:
                                              Przegląd 1.6rbh
                                              Wymiana filtra powietrza 0.1 rbh
                                              Wymiana filtra pyłkowego 0.1 rbh

                                              Co daje razem 1.8 rbh.

                                              I teraz czas trzeba pomnożyć przez stawkę za rbh pomniejszoną o rabat. Niech twoje ASO pracuje po 200 zł/rbh i masz nawet 15% rabatu. Moje ASO pracuje po 105 zł i mam 4%.
                                              Ty zapłacisz 306 zł, ja 181. Pomimo tego że mam mniejszy rabat

                                              Komentarz

                                              • Carlo8809
                                                Classic
                                                • 2012
                                                • 24

                                                #24
                                                b8tz, oczywiście masz rację, stawka za roboczogodziny jest najważniejsza, ciekawe tylko czy te stawki się różnią w obrębie warszawy, a takich informacji to ja już nie mam, ale sądzę że różnice nie będą duże
                                                Kolega, który zaczął ten temat szuka najtańszego ASO w stolicy, może ktoś się orientuje jakie stawki za rbh mają poszczególne serwisy. To by na pewno pomogło w wyborze stacji obsługi.
                                                Diesels are for elderly people

                                                Komentarz

                                                Pracuję...